Selamat Datang ke JDM PKR Saujana Utama

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pihak kami mengalu-alukan kehadiran anda ke laman blog JDM Parti KeADILan Rakyat Saujana Utama.Sebuah blog yang memaparkan aktiviti semasa parti di peringkat JDM,bahagian,negeri dan nasional.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sinaran PKR diSaujana Utama



PRU12 berakhir sudah,bertegang urat juga,Selangor dan negeri2 lain dapat pun sudah...Nah!! Kini manifesto perlu kami ungkapkan dgn 'kenyataan' dari 'bayangan'...

Malah, akan ada juga yang melahirkan kerisauan dan kebimbangan tentang anak didik PKR, yang risau kononnya anak didik PKR ini mewarisi pemikiran radikal 'ayahnya' dan sikap agresif 'ibunya', dia akan punya sifat melawan! Habis apa salahnya dengan ini semua? Sekurang-kurangnya anak didik PKR ini tidak lembik dan pengalah. Apalagi sebagai parti baru, yang bakal mendepani perjuangan hidup penuh ranjau, pasti kualiti-kualiti seperti radikal, agresif dan melawan adalah perlu.

Apa-apapun, keputusan terakhir tetap terletak di tangan Parti Keadilan Rakyat, si anak didik ini, pandangan orang lain hanyalah pandangan. Sebagai anakdidik, tiada lagi ibubapa yang akan mengajar dan mengawal, pandai-pandailah membawa diri, tetapi, jangan sekali-kali lupa akan leluhurmu, prinsip mereka, perjuangan mereka!

Maka dengan ini rakan reformis yg sanggup berkorban demi perjuangan ini ayuh bangun ...tegakkan keadilan diTaman Saujana Utama ini untuk kemudahan penduduk saujana khasnya.

Meminang sudah bersanding pun sudah
Adatlah pasangan raikan kunjungan
Bersidang sudah bertanding pun sudah
Jabatlah tangan teruskan perjuangan


ROSMIN BIN HJ SARIPUDIN
Ketua JDM Parti Keadilan Rakyat
Saujana Utama Sg Buloh,
Selangor Darul Ehsan.